به جهان می ماند این دلم

جا مانده است چیزی، جایی که هیچگاه دیگر هیچ چیز جایش را پر نخواهد کرد

به جهان می ماند این دلم

جا مانده است چیزی، جایی که هیچگاه دیگر هیچ چیز جایش را پر نخواهد کرد

بعضی ها چه خوب حرفاشونو می زنند

جدایی نادر از سیمین رو همین یه ساعت پیش دیدم 

یه ماه بود از همون روزای اول اکران نوروزیش دوست داشتم ببینم 

تو روزای جشنواره هم هی دل دل میزدم برم ببینم 

ولی وقتی شنیدم دور دوم اکران میخواد شروع بشه 

و برش می دارند از رو پرده...دیگه ازدست دست کردن،دست برداشتم! 

اصغر فرهادی رو دوست دارم 

از روزی که اومد دانشگامون، 

 تو حال و هوای سیاسی اون روزا سر ذوقمون اورد دوسش دارم[  

ای کاش دوباره بیاد،قولشو دادند بچه ها  

خدا کنه این مسئولای...موافقت کنند

نظرات 3 + ارسال نظر
تینا پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390 ساعت 12:15

خانوم قالبتو عوض کن! نمیشه کامنت خصوصی گذاشت!
شرفــــــــــــــــــــــــــی

پیرزن کثــــــــــیف! باید بگم متاسفانه تو تحفه میباشی و ما دلمان برایتان اندازه یکی از چرکولک های بدنتان شده!

باشه...فقط به خاطر تو عوضش می کنم

مریم پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390 ساعت 22:56

im agree with you

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1390 ساعت 08:58

توی اون کامنت گم شده ی من همین درخواست "تینا" شده بود

باشه عوض می کنم،ولی یکی دوروز طول میکشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد