به جهان می ماند این دلم

جا مانده است چیزی، جایی که هیچگاه دیگر هیچ چیز جایش را پر نخواهد کرد

به جهان می ماند این دلم

جا مانده است چیزی، جایی که هیچگاه دیگر هیچ چیز جایش را پر نخواهد کرد

رویا

حقیقت گرا نیز گاه به رویا گرفتار می اید، 

رویای حیاتی دیگر 

حیاتی صلح امیز تر 

حیاتی که سر اغاز شدن دارد 

حیاتی دیگرگون شده 

و رویاهایی به مثابه حقیقت 

 و قطراتی که سنگ را تواند سفت!

نظرات 2 + ارسال نظر
تینا جمعه 23 اردیبهشت 1390 ساعت 21:17 http://memoirs.blogsky.com

aram جمعه 23 اردیبهشت 1390 ساعت 21:42 http://www.childnewss.com

سلام خدمت دوست گرامی
آیا شما تا به حال به یاد کودکانی که در جنگ کشته میشوند بوده اید و از آنها حمایت کرده اید
آیا از کسانی هستید که با کار کردن کودکان زیر 18 سال مخالفند
آیا موقع غذا خوردن به یاد کودکان گرسنه بوده اید
آیا به کودک فقیری کمک کرده اید
آیا دست نوازش بر سر کودک یتیمی کشیده اید
آیا تا به حال با کودکان خیابانی روبرو شده اید
حال ما اینجا هستیم تا شما به کودکان نیازمند کمک کنید و صدای ناله آنها را به گوش تمامی عالم برسانمیم
اطلاع رسانی کنید یا در این سایت به عنوان نویسنده مشغول به کار شوید .تا کمک یار ما در این راه باشید
منتظر حضور سبزتان هستم تا حضورتان دلگرمی برای ادامه راه ما باشد
با تشکر فراوان

ازاین پس میتوانید مطالب جدید را در سایت

اخبار کودکان جهان

مشاهده کنید

ضمنا با عضویت در سایت میتوانید به عنوان نویسنده خود مشغول به نویسندگی

درباره کودکان جهان نمایید .

امیدوارم که من را در این راه یاری رسانید .

منتظر حضور سبزتان هستم

به امید آینده ای بهتر برای کودکانمان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد