به جهان می ماند این دلم

جا مانده است چیزی، جایی که هیچگاه دیگر هیچ چیز جایش را پر نخواهد کرد

به جهان می ماند این دلم

جا مانده است چیزی، جایی که هیچگاه دیگر هیچ چیز جایش را پر نخواهد کرد

؟؟؟

قضیه این یاهو مکتوب چیه؟

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد صادق دوشنبه 16 خرداد 1390 ساعت 21:28 http://Megarapid.blogsky.com

منم از همین عصبی شدم.عربا نشون دادن علاوه بر باشگاه ختافه اسپانیا ، میشه دی ان اس سایت یاهو در آسیا رو هم با پول خرید و کاری کرد در همه جای آسیا بجای یاهو آسیا ، یاهو عربی مکتوب باز بشه.پول دارن دیگه

واقعا!!!!!!!!!

ف...ا دوشنبه 16 خرداد 1390 ساعت 21:43 http://fsattari.blogsky.com

چیه !!!

تینا دوشنبه 16 خرداد 1390 ساعت 21:51

زرشک! ساعت خواب بانو!!!زرشک! ساعت خواب بانو!!!

زرشک!خیلی وقته با این اینه دق مواجهم و میلم باز نمیشه ،می خواستم بدونم جریانش چیه؟
راستی منت سر ما گذاشتی این ورا اومدی،خانومی

[ بدون نام ] دوشنبه 16 خرداد 1390 ساعت 22:04

إ ! منم همینجوری میشه وقتی از ایمیلم sign out میکنم!

خوش به حالت بازم..............من اصلا نمی تونم sing in بشم!!!

تینا سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 16:11

اوه! اون کامنت قبلی رو با گوشیم فرستادم واسه همین خودش ریپیتش کرده!

گفتم اخه یه همچین موضوعی انقدر زرشک گفتن و سرزنش کردن نداره!

تینا چهارشنبه 18 خرداد 1390 ساعت 21:07

زرشک!!!

شما مثل اینکه علاقه ی زیادی به زرشک دارید،بانو!!!
اخ که من امروز باید یه کیسه زرشک بت میگفتم و نگفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد