به جهان می ماند این دلم

جا مانده است چیزی، جایی که هیچگاه دیگر هیچ چیز جایش را پر نخواهد کرد

به جهان می ماند این دلم

جا مانده است چیزی، جایی که هیچگاه دیگر هیچ چیز جایش را پر نخواهد کرد

بهار

باز کن پنجره ها را که نسیم 

روز میلاد اقاقی ها را جشن می گیرد 

وبهار 

روی هر شاخه کنار هر برگ 

شمع روشن کرده است 

... 

حالیا معجزه باران را باور کن 

و سخاوت را در چشم چمنزار ببین 

و محبت را در روح نسیم 

 

باز کن پنجره ها را 

و بهاران را 

 باور کن  

                                                        *فریدون مشیری* 

پ.ن:سال نو مبارک!  

       امیدوارم بهترین اتفاق ها تو زندگی براتون بیفته. 

       امیدوارم امسال همش بخندین وشاد شاد باشید. 

      ای کاش ایران به سمت خوبی ها و پیشرفت گام برداره.... 

      ای کاش ابادی و ازادی ایران رو تجربه کنیم.... 

      

از خود نوشت:از سال تحویل تا امروز کلا مهمون و مهمون بازی بود. 

                   دو تا مرغ عشق به جمعمون اضافه شد...چقدر هم پر سر و صدان! 

                  سال تحویل من بودم و بابام.... 

                  به شرکت نفتیه گفتیم نه...تو کلش نرفت ..دوباره اومدند!!! 

                بازم سال نود مبارک...اغاز دهه نود مبارک...مبارک ...مبارک!

نظرات 7 + ارسال نظر
هان! شنبه 6 فروردین 1390 ساعت 20:14 http://fartherthanfar.blogsky.com

فخر فروختیا!
نمی گی ما دم بختیا دلمون بسوزه!

اما من مطمئنم اگه به شرکت گازیه نه بگی دیگه بر نمی گرده!

اختیار دارید...فخر کجا بود!
شرکت گازیه فعلا یقه بابامونو دو دستی چسبیده به ما کاری نداره

هان! شنبه 6 فروردین 1390 ساعت 20:15 http://fartherthanfar.blogsky.com

عذر می خوام
این هان!گاهی شیطون میشه، البته عموما خیلی خشک و رسمیه
من عذر می خوام!

اما کاملا رسمی بگم بلاگ خوبی دارید ولی خیلی عید رو تبریک گفتید،نه؟

خواستم شیش روز تاخیرم جبران شده باشه...دلتو زد؟
خب همش که مال عید نبود نصفش دعای خیر بود که از نهاد پیرزنیم برخاسته بود

baby شنبه 6 فروردین 1390 ساعت 22:21

woooow
خسته نباشی عسیسم
دم شرکت نفتیه گرم!!!
آخ جون نینای نای

ببینم نکنه تو با این اقا زد و بند داری؟
واسه چی باید دمش گرم باشه!!! کل سیستم مخ و مخچه ما رو ایشون درگیر کرده،شبا دود از کلم بلند میشه!

میترا شنبه 6 فروردین 1390 ساعت 22:50 http://pouyacarpet.mihanblog.com/

11246913496138.50352448343سلام
جالب بود
پیش منم بیا
بلاگ من در مورد
کار در منزل برای خانمای باذوقه
اگه خواستی منو با همین عنوان لینک کن و بگو به چه اسمی لینکت کنم
و یه چیز دیگه وبلاگ منو با اینترنت اکسپلورر باز کن که خوشگلتره
منتظرتم مرسی

مرسی عزیزم...من عاشق قالی بافی و فرش دستبافتم.
حتما میام

هان! چهارشنبه 10 فروردین 1390 ساعت 08:31 http://fartherthanfar.blogsky.com/

ای بابا!
با بابا چه کار دارند؟
عجب، شرکت گازی ها هم توجیه نیستند که...!

که...!

baby چهارشنبه 10 فروردین 1390 ساعت 22:37

اوه نه!!!
هر گونه زد و بند با اون مستر رو تکذیب میکنیــــــــــــــــــم

باید بیشتر تحقیق بشه!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 فروردین 1390 ساعت 10:14 http://onee.blogsky.com

از اونجائیکه این پست مربوط به 6 فروردین هست منم از همین جا سال نو رو تبریک میگم و ... !!!

چه عجب!!!شما اومدی!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد