به جهان می ماند این دلم

جا مانده است چیزی، جایی که هیچگاه دیگر هیچ چیز جایش را پر نخواهد کرد

به جهان می ماند این دلم

جا مانده است چیزی، جایی که هیچگاه دیگر هیچ چیز جایش را پر نخواهد کرد

من و ؟

گاهی اوقات به خودم میام می بینم ساعتهاست که دارم کار میکنم 

 وتو این مدت هیچ حرفی نزدم وتو یه دنیای دیگه ای غرق بودم!! 

کارم شده جواب دادن به سوالای اطرافیان... که چی شد تصمیمتو گرفتی؟ 

دفتر خاطرات چند سال پیشمو که ورق میزدم یادم اومد چقدر سرخوش بودم! 

شاید اون موقع این مساله برام انقدر حاد نشده بود... 

گاهی اوقات فکر می کنم من همه چیزو گنده میکنم...واقعا اینطوریه؟ 

عروس شدن من واسه بقیه انگار قطعی شده!!! 

نمیدونم این فکر بقیه بهم انرژی مثبت میده یا منفی؟ 

به هرحال دنیای این روزای من چه تو فکرم چه تو ظاهر خونمون خیلی شلوغ پلوغ شده! 

یعنی کسی تو این دنیا " هم سر" و هم سودای من هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
پ.نون یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 23:09 http://babune.blogsky.com

نامزدى بیشتر چیزا رو مشخص میکنه.
خوب باشى .

هنوز به اونجاها نرسیدم...اول کار دارم ریپ میزنم!

baby دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 00:51

همیشه یادت باشه:
لطف خدا بیشتر از اون چیزیه که میبینی. پس هیچ وقت نگران نباش.
شاد زی بانو

مرسی بانو....یادم میمونه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد