به جهان می ماند این دلم

جا مانده است چیزی، جایی که هیچگاه دیگر هیچ چیز جایش را پر نخواهد کرد

به جهان می ماند این دلم

جا مانده است چیزی، جایی که هیچگاه دیگر هیچ چیز جایش را پر نخواهد کرد

!!!

خب! ...........رای اوردم و عضو شورای مرکزی شدم  

حالا همه بودجه دانشگارو اول بریزین به حسابم.... 

بعدشم مخالفینم و اونایی که بهم رای ندادن رو بدین به دست حراستی های جان به کف  

تا دانشگاه از وجود چنین خائنانی محو بشه! 

بعدشم تا حالا هرچی مقاله داشتین بیارین تا به نام خودم بدم به اساتید!! 

امممم....اهان!همه دانشجویان مخالفم رو منگوله دار کنید و۱۲ترم!!!! تعلیقی بدید. 

به همه طرفدارهامم جزوه مجانی بدید وبدون کنکور بفرستین ارشد وبعدشم بورسشون کنید روسیه!! 

اعتراض وارد نیست...عدالت تو حرفام موج میزنه!چرا نمیخواین بفهمین؟ 

چرا اجازه میدین یه عده خس و خاشاک گولتون بزنه!!  

اگه زیادی حرف بزنید حراستو مسلح میکنم!

 

میبینید... من همون ادم قبلی ام!!

نظرات 4 + ارسال نظر
سحر جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 00:15 http://paeizerangparide.blogsky.com

سلام
خوبی عزیز؟
تبریک به خاطر موفقیتتون
بابا یه کم یواش تر .می بینم که سیاسی حرف می زنی

موفق باشید در این پست جدید
به منم سر بزن لطفا آپم

سلام مرسی عزیزم
من با سیاست کاری ندارم سیاسته که با من کار داره!!!

baby جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 18:20

میگم بانو منم میشم مشاور حقوقیت!
سپندارمذگانت مبارک گلم!

باشه!فقط توطئه نکنی که من جان به کف زیاد دورو برم دارم!
نمونش همون خانوم....خودمون
سپندار مذگان شما نیز مبارک باشد عزیزم!

مریم سه‌شنبه 3 اسفند 1389 ساعت 20:24

مفارکت باشه بالاخره رییس جمهور مناطق بی دغدغه ی دانشگاه شدیا
یه پستی هم بده به من اینقد دنبال کارم

پ.نون یکشنبه 15 اسفند 1389 ساعت 23:49 http://babune.blogsky.com

می‌گم من از طفولیت بهت مرتب رأی دادم بازم رأی می‌دم فقط حراست نه!!!

مبارکه

مرسی...چقدر وادی مسئولیت و مقام سخته!
تصمیم گرفتم بودجه بگیرم بزارم تو جیبم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد