به جهان می ماند این دلم

جا مانده است چیزی، جایی که هیچگاه دیگر هیچ چیز جایش را پر نخواهد کرد

به جهان می ماند این دلم

جا مانده است چیزی، جایی که هیچگاه دیگر هیچ چیز جایش را پر نخواهد کرد

انتخابات!!!

فردا تو دانشگاه انتخاباته!.....منم کاندیدا شدم! 

یهویی شد من از این کارا بلد نبودم که!دوستان ناباب باعث شدن!   

 

دانشگامون شده بسج و نهاد رهبری و هر کوفتی که اقایون دلشون بخواد! دیگه خبری از بچه های انجمن اسلامی نیست. 

دیگه یواش یواش داره یادمون میره که یه زمانی تو یه دوره خیلی دور اولا دانشجوها شاد بودن دوما ترسی از انتقاد کردن نداشتن به هر بهانه ای هم پاشون به حراست باز نمیشد! و انقدر خفقان حاکم نبود!

 

به هر حال ما هم باید سرمونو یه جور گرم میکردیم دیگه!شاید انجمن علمی جای خوبی باشه!!  

 

پ.ن:میگم به من رای بدین...قول میدم رییس دانشکه و رییس بسیج وحاج اقای نهاد و با دستای خودم خفه کنم...بعدشم با یاری هم دانشگارو محاصره می کنیم و بسیجیا رو میکشیم و میذاریم تقصیر منافقا!!چطوره؟؟؟....

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 27 بهمن 1389 ساعت 10:30

نقشه ات حرف نداره
منم باهات همکاری میکنم تو کشتن بسیجی ها.
و رئیس حراست و خودم میکششششششششششششم

برو که رفتیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد