به جهان می ماند این دلم

جا مانده است چیزی، جایی که هیچگاه دیگر هیچ چیز جایش را پر نخواهد کرد

به جهان می ماند این دلم

جا مانده است چیزی، جایی که هیچگاه دیگر هیچ چیز جایش را پر نخواهد کرد

هیچ وقت یاد نگرفتم از خودم بگم برای دیگری... 

هیچ وقت فرصت این بهم داده نشد تا از دغدغه هام بدون هیچ سانسوری حرف بزنم... 

خواستم خودم یاد بگیرم اما انگار نمیشه...هر کسی همون جور که عادت کرده با دیگران حرف میزنه! 

من بلد نیستم از خودم بگم...از نگرانی هام...دلتنگیهام. 

ولی خب هرکسی یه جور دیگه...مبارزه کافیه!!!! 

به عادتم ادامه میدم...اینجوری راحت ترم!  

 

 

 

 

دقت کن ...خیلی حرف داره باهات

نظرات 3 + ارسال نظر
. سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 14:12 http://nog.blogsky.com

سلام
خوبی؟
ممنونم که اومدی پیشم
امیدوارم که زندگیت پر از چیزهای خوب باشه که هر وقت به عادتت ادامه دادی. از آنها بگی وما رو خوشحال کنی.
خوشحالی دوستان، خوشحالی ما هم هست.
موفق باشی

سلام،ممنونم...خیلی خوشحالم که دوستی مثل تو دارم!

مشاور چهارشنبه 20 بهمن 1389 ساعت 23:33 http://www.taahod.com

بسیار خوب میشود از پس نوشته هایت حرفایت را خواند حتی اگر نتوانی بدون سانسور حرف بزنی.//

دلتنگی زیباست ولی دل تنگ هرگز زیبا نیست

ایرمان پنج‌شنبه 21 بهمن 1389 ساعت 02:27

چه عروسک خوشگلی گذاشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد