به جهان می ماند این دلم

جا مانده است چیزی، جایی که هیچگاه دیگر هیچ چیز جایش را پر نخواهد کرد

به جهان می ماند این دلم

جا مانده است چیزی، جایی که هیچگاه دیگر هیچ چیز جایش را پر نخواهد کرد

چی بگم؟

یا خیلی ساده ام یا خیلی خنگ یا زیادی خوش قلب!!!  

البته خودم فکر می کنم خنگ باشم.......میگن دنیا پر گرگه...تو این دورو زمونه کسی به کسی خوبی نمی کنه...همه فقط به فکر خودشونند.... 

اما منه هالو فکر می کردم ادما زیادی بدبین شدند... هنوزم ادم خوش قلب و دلسوز وجود داره!!!! 

ولی الان فهمیدم بقیه زیاد بیراهم نمیگند... 

من دوست ندارم کسی به خاطر من دلش بشکنه....یا به خاطرمن به دردسر و سختی بیفته 

حتی اگه شده به خودم سخت می گیرم تا بقیه راحت باشن.......  

ولی جواب هیچکدوم ازینا رو ندیدم!!نمونش همین تابستون امسال سخت ترین وبدترین توهینا رو بهم کردند...بد ترین حرفا رو بهم زدن... من حتی نتونستم یک کلمه حرف بزنم.فقط گریه کردم و لرزیدم!!از اون همه بدجنسیشون به خودم لرزیدم...  

اینم از امروز وقتی فهمیدم همکلاسیم ............! 

اخرین کلاس یکی از درسا رو نرفتم.فرداش به یکی از دخترا گفتم اگه میشه جزوشو بیاره ازش کپی بگیرم.با کلی منت بعد چند روز تکرار کردن برام اورد...کلی هم غر زد که خراب نشه و فلان...ازش چند بار پرسیدم که همینا بود، گفت اره!!! 

اونوقت امروز یعنی یه روز قبل امتحانم فهمیدم که جلسه اخر کل سوالایی که تو امتحان میادو استاد گفته و بچه ها نوشتن.ولی اون با اون همه منتی که روم گذاشت واسه چند صفحه جزوه! به روی مبارکشم نیاورد!!!! (نمی دونی چقدر ناز کرد تا جزوشو داد...کل اون روزمو خراب کرد) 

 

پ.ن :امروز مثل خیلی از روزای دیگه یاد تابستون افتادم... ولی با شدت بیشتر 

اشکال از منه میدونم  ولی من همینم! 

پ.ن:راستی من یه دلسوز واقعی میشناختم که اگه بود اینقدر تنها نبودم...شاید اگه اون روز تابستون پیشم بود من اونقدر نمی لرزیدم !! 

پ.ن:ببین چه جوری یه چیز بی اهمیت اینقدر افسردم کرد................................

نظرات 5 + ارسال نظر
امیر سه‌شنبه 28 دی 1389 ساعت 19:44 http://sarayesepanj.blogsky.com

وای آنها که شرافت را به پشیزی(مثل بیمهری به همکلاسی)میفروشند. پس فرزندان ضحاک هنوز زنده اند.

فرزندان ضحاک تازه بیشترم دارن میشن!!!

ساحل سه‌شنبه 28 دی 1389 ساعت 21:10

عزیزدلم کار خوبو تو میکنی که اینقد قلب مهربونی داری و مطمین باش مثل تو هنوزم پیدا میشه.از مهربون و خوب بودنت هیچوقت پشیمون نشو.

مرسی عزیزم!من مدتیه اینو خوب بودن نمیدونم ساده بودن میدونم!

ساحل چهارشنبه 29 دی 1389 ساعت 18:48

اشتباه نکن گلم.ساده بودن با خوب بودن فرق میکنه. اگه خواستن ازت سو استفاده کنن سادگی نکن ولی خوبیتو واسه همه تقسیم کن

مریم پنج‌شنبه 30 دی 1389 ساعت 22:06

بهش فکر نکن و ادمی که به دردت میخوره رو حفظ کن عزیزم
نمره و جزوه کیلویی چنده و ادم بدجنس کیه؟!
شاد باش جیگر، شاد

ok

. چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 00:26 http://nog.blogsky.com

سلام
خوبی؟ خبری ازت نیست تا حالا سه دفعه برات نظر گذاشتم؟ شاید نظراتم نیومده باشه به هر حال امید وارم موفق باشی! برات آرزوی موفقیت می کنم.

نقطه جان مطمئن باش اگه نظری رسیده بود حتما جواب میدادم!
ممنون که سر زدی به محض اینکه نت خونه درست شد بهت سر میزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد