به جهان می ماند این دلم

جا مانده است چیزی، جایی که هیچگاه دیگر هیچ چیز جایش را پر نخواهد کرد

به جهان می ماند این دلم

جا مانده است چیزی، جایی که هیچگاه دیگر هیچ چیز جایش را پر نخواهد کرد

مرا چه می شود؟

پس چرا امتحانا تموم نمیشه ............................ 

  

خب خسته شدم!!!!!!!! 

 

پ.ن:فقط دو روز دیگه امتحان دارم اما پنج تا امتحان در این دو روز نهفتست.........وحشتناکه!!!!!!!!!!!!!!!! 

پ.ن:یه نتیجه گیری علمی:فرجه ها جهت درس خواندن میباشد نه استراحت کردن!!

نظرات 3 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 12:26

درست میشه

اما به سختی!

baby دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 18:26 http://memoirs.blogsky.com

woooooooooooow
جدی فرجه واسه درس خوندنه؟؟؟؟ چه وحشتناک!!!

نه هنوز در حد فرضیست... ثابت نشده!!

مریم پنج‌شنبه 30 دی 1389 ساعت 22:02

نمیخواد وقت تلف کنی و بری دنبال این فرضیه من رفتم دنبالش ولی به شدت رد شده{وووووووززژژژژ}
راستی چند تا پست که بری عقب میبینی که قول دادی شب امتحان دیگه بیدار نباشی!!!
جهت یاداوری گفتم که بخاطر امتحان امار بخندیم
قییچ قیییچ{اصطلاح جدیده}

اولا که سر امتحان امار من نشسته خواب بودم
دوما ووووووزژژژژژژژژ موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد