به جهان می ماند این دلم

جا مانده است چیزی، جایی که هیچگاه دیگر هیچ چیز جایش را پر نخواهد کرد

به جهان می ماند این دلم

جا مانده است چیزی، جایی که هیچگاه دیگر هیچ چیز جایش را پر نخواهد کرد

یلدا مبارک

دو مشت گل در دست گیر 

تا انجا که می توانی بهم بیامیزشان 

از مشتی از ان تندیس من ... 

و از مشتی دیگر تندیس خود ... 

اکنون بی درنگ تندیس ها را خرد کن! 

 دوباره بهم بیامیزشان 

از نو هر دو را بیافرین 

یکی به شکل تو...و دیگری به شکل من 

 

گل من گل توست... 

و گل تو گل من... 

 

 یلدا مبارک همتون باشه     

  ارزوهای قشنگترین ها و به یاد ماندنی ترین ها رو براتون دارم  

دور هم بودن رو فراموش نکنیم... 

  عاچقتونم.......  

 یه پ.ن غم انگیز:ای کاش امشب بابام تنها نباشه ...هندونشو بخوره ...شاد باشه  

.....................راستی پاییز تموم شد

نظرات 2 + ارسال نظر
baby سه‌شنبه 30 آذر 1389 ساعت 18:50 http://memoirs.blogsky.com

سلام!
پانوشتت خوشگل بود...
شاد زی

سلام یلدات هندونه ای

. سه‌شنبه 30 آذر 1389 ساعت 22:15 http://nog.blogsky.com

سلام.
از اینجا می گذشتم.که وب زیباتون رو دیدم. خواستم عرض ادبی کرده باشم..
در ضمن شب یلدا مبارک...
موفق باشی....

ممنون از لطفت دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد